سه‌شنبه, 23 مهر 1398
 |  رنگ  |  + . -
ADA
بستن این پنجره
این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره
محرم
شعار سال98
حذف پلاستیک
اطلاعیه رودخانه ها
اطلاعیه چاه ها
سازگاری با کم آبی
تبادل سند همیاران آب استان
انجمن حفاری
میز خدمت
احراز هویت بر خط

شرح وظایف  معاونت مالی و پشتیبانی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی
 
نام ونام خانوادگی: مسعود محمدی
سمت: معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی 
دفتر:  37619023
دورنگار: 37685056
ایمیل: mohamadi.ab@khrw.ir

 

 

مسئولیت‌ها:

  • برنامه ریزی، نظارت و هماهنگی فعالیتهای مالی شرکت در کلیه زمینه های تنظیم اسناد، رسیدگی و تشخیص حساب، پرداخت هزینه های جاری و عمرانی، نگهداری حسابها، تهیه و تنظیم صورتها و گزارشات مالی در چارچوب قوانین و مقررات و اتخاذ تصمیم مناسب در جهت تأمین منابع مای موردنیاز.
  • تهیه وتدوین برنامه های عملیاتی میان مدت وبلند مدت برای فعالیت های حوزهء مالی وپشتیبانی براساس جهت گیری ها وخط مشی های کلان شرکت
  • نظارت بر حسن اجرای امور اداری و مالی در واحدهای تابعه شرکت از طریق واحدهای ذیربط ستادی
  • نظارت بر وصول درآمدها و انجام هزینه ها و اعمال تمهیدات لازم به منظور رفع مغایرتها و تهیه گزارشات مدیریت در خصوص درآمدها و هزینه ها با هماهنگی معاونت‌های مربوطه .
  • برنامه ریزی، نظارت و هماهنگی تهیه و تنظیم دستورالعملهای لازم در زمینه های امور اداری و مالی و  تدارکاتی و پیشنهاد آنها جهت تائید و تصویب و ابلاغ به واحدها و پیگیری انجام امور .
  • برنامه ریزی و نظارت بر حسن اجرای عملیات کارگزینی شامل : امور انتصاب، ترفیع، انتقال، جابجائی، بازخرید سنوات خدمت، استعفا، مأموریتها و مرخصی ها، صدور احکام و ابلاغ های مربوطه و سایر امور مربوطه .
  • برنامه ریزی، نظارت و نگهداری نیروی انسانی از قبیل پوششهای بیمه ای، تسهیلات مالی و غیرمالی، امور درمان، خدمات عمومی، رفاهی و ایمنی پرسنل بر اساس قوانین و مقررات مورد عمل.
  • نظارت بر امور ورزش همکاران و انجام هماهنگی و تأمین امکانات اولیه بر اساس ضوابط و مقررات مربوطه.
  • برنامه ریزی و نظارت بر انجام امور اداری و خدمات در جهت ارائه سرویس بهتر از طریق واحدهای تحت سرپرستی و کنترل پیشرفت کارها و عملیات و انجام راهنمایی و هماهنگی واحدها در جهت انجام وظایف محوله  درچارچوب قوانین و مقررات و دستورالعملها .
  • نظارت بر عملکرد سیستم مکاتبات اداری و ثبت و صدور نامه ها و حفاظت از سیستم بایگانی اسناد و مدارک در پرونده های پرسنلی و اداری و سیستم مکانیزه و نظارت بر امحاء اسناد و مدارک منسوخ بر اساس ضوابط و دستورالعملهای موردعمل .
  • برنامه ریزی و نظارت بر عملکرد و نحوه نگهداری ساختمانها، دستگاهها، ماشین آلات ، تأسیسات، تجهیزات، ابنیه و فضای سبزتنظیفی، نامه رسانی و سایر خدمات موردنیاز شرکت.
  • برنامه ریزی و نظارت بر مبادله قراردادهای بازرگانی، عملیات تعمیر و نگهداری و امور خدماتی
  • برنامه ریزی و نظارت بر مدیریت انبارها و اموال.
  • برنامه ریزی و نظارت لازم در جهت تأمین نیازمندیهای شرکت به قطعات و ماشین آلات، دستگاهها و لوازم و تجهیزات اداری.
  • نظارت بر عملیات مناقصه و مزایده و استعلام‌های مربوط به خرید و فروش اقلام و نیازهای تدارکاتی و سیستم انبارداری و نگهداری اموال.
  • برنامه ریزی و هماهنگی با واحدهای ذیربط  در زمینه مسائل اداری و مالی شرکت و تهیه و تدوین گزارشات مالی و گزارشات تحلیلی از عملکرد حوزه ذیربط.
  • انجام هماهنگی با سایر حوزه های شرکت در زمینه بررسی اقتصادی و تحلیل هزینه و ارائه همکاریهای لازم از طریق واحدهای مربوطه برای تدوین روشهایی که منجر به سوددهی شرکت میشود.
  • انجام هماهنگی و همکاری با سایر حوزه های شرکت در زمینه تدوین بودجه سالانه و همکاری برای تهیه موافقت نامه های شرکت با مجریان طرحها به منظور کنترل و هماهنگی مسائل اداری و مالی .
  • عضویت وفعالیت در کمیته های مرتبط باوظایف حوزه حسب ابلاغ صادره ازسوی مدیرعامل 
  • انجام سایر وظایف محوله درمحدودهءشغل ووظایف حوزهء تحت مدیریت
  • برنامه‌ریزی و نظارت بر امور مربوط به مشترکین، درامد و املاک شرکت و ایجاد زمینه افزایش بهره‌وری املاک و دارائیهای شرکت.

         مسئولیت های کیفی:

  • همکاری درتهیه و تدوین خط مشی کیفیت , روشهای اجرایی فرآیندها و فعالیت ها ، اهداف کمی و کیفی , مسئولیت ها  و اختیارات واحدهای سازمانی شرکت .
  • همکاری درتهیه و تدوین استراتژی ها ، سیاست ها ، شاخص ها ، آرمان ها  و چشم اندازهادر حوزه مربوطه .
  • همکاری در شناسایی و تجزیه و تحلیل وضع فعلی، نقاط قوت و ضعف ،فرصت ها و تهدیدها، مشتریان و تامین کنندگان در دوره ی زمانی مشخص .
  • همکاری درتعریف، تصویب و ابلاغ شاخص های ارزیابی ، تجزیه و تحلیل نتایج آن ها ، اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه جهت بهبودمستمر.
  • پایش فرآیندهای تحقق محصول معاونت وحصول اطمینان ازانجام آنهاطبق مدارک درحوزه مربوطه

 

    معرفی امور و ادارات :

    شرح وظایف امور کارکنان و رفاه

    شرح وظایف امور مالی و ذیحسابی

    شرح وظایف امور تدارکات و خدمات پشتیبانی

 


بازدید:4773
آخرین به روزرسانی: 1395/12/07