سه‌شنبه, 23 مهر 1398
 |  رنگ  |  + . -
ADA
بستن این پنجره
این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره
محرم
شعار سال98
حذف پلاستیک
اطلاعیه رودخانه ها
اطلاعیه چاه ها
سازگاری با کم آبی
تبادل سند همیاران آب استان
انجمن حفاری
میز خدمت
احراز هویت بر خط

دستورالعمل بروزرسانی پرتال

مجموعه عملیاتی که در پرتال آب منطقه ­ای خراسان رضوی به دو دسته کلی تقسیم می گردد: 1- بارگذاری اطلاعات 2- پاسخ­گویی به فرم­ های تعاملی

1) بارگذاری اطلاعات خود شامل موارد زیر می­ باشد:

1-1) قوانین و مقررات: منظور از قوانین و مقررات، بخش­نامه­ ها، آیین­ نامه ­ها و قوانین مربوط به منابع آب، رودخانه ­ها، منابع مالی و محاسباتی و ... می­ باشد.

2-1) شناسنامه خدمات: در این بخش تمامی خدمات الکترونیکی که به شهروندان ارائه می­ شود با اطلاعات کاملی از قبیل متولی خدمت، مدارک مورد نیاز و فرآیند انجام خدمت ذکر شده است.

3-1) اخبار و اطلاعیه­ ها: در این بخش تمامی اخبار و اطلاعات مربوط به شرکت آب منطقه­ ای خراسان رضوی شامل اخبار روز، آگهی مناقصات و مزایده­ ها، عضویت در خبرنامه الکترونیک، مناسبت­ ها و رویدادهای روز، پرسش­ های متداول، بایگانی اخبار و پیوند­های مرتبط ارائه می گردد.

4-1) آمار و داده­ های منابع آب: تمامی گزارش­ های مربوط به سیمای آب، آمارنامه هفتگی استان، آمار ایستگاه ­های باران سنجی، وضعیت سدها و اطلاعات مربوط به آبخوان ها در این بخش ارائه می­ شود.

5-1) اطلاعات تماس با شرکت: اطلاعات تماس شامل آدرس­ های پستی و شماره تلفن­ های شرکت آب منطقه­ ای خراسان رضوی و همچنین تمامی امورهای منابع آب شهرستان­ ها را شامل می شود.

6-1) اطلاعات دفاتر پیشخوان: لیست دفاتر پیشخوان در تمامی شهرستان­ های استان در این بخش ذکر شده اند.

7-1) بروز رسانی: بروز رسانی تمامی موارد فوق توسط متولی مربوط به همان بخش انجام می شود.

2) فرم­های تعاملی نیز شامل مدیریت پیام­ها، مدیریت تیکت­ها، مدیریت کاربران و فرم­های پیشرفته دریافتی می­ باشد.

1-2) مدیریت پیام ­ها:   در این بخش شهروندان پیام­ های پیشنهادی و انتقادی ارسال می­ کنند.

2-2) مدیریت تیکت­ ها: کاربران می ­توانند با ثبت تیکت سوالات خود را مطرح نمایند، و به هر تیکت یک کدپیگیری اختصاص داده می­ شود که کاربر مربوطه می ­تواند پاسخ تیکت خود را از طریق این کد رهگیری نماید.

3-2) مدیریت کاربران: تمامی افرادی که قصد عضویت در پرتال را دارند با پر کردن فرم مشخصات در پرتال ثبت نام کرده و پس از تایید راهبر پرتال می­ توانند از امکانات پرتال با نام کاربری و کلمه عبور خود استفاده نمایند.

4-2) فرم­های پیشرفته دریافتی: در این قسمت نیز کاربران و همچنین شهروندان می­ توانند سوالات خود را مطرح نمایند و کارشناس مربوطه به سوالات پاسخ می­ دهد.

 

فرآیند تعیین و احراز صلاحیت متولیان بروزرسانی پرتال:

 

وظایف متولیان بروزرسانی پرتال شامل مواردی از قبیل پاسخگویی به فرم های تعاملی، مدیریت تیکت ها، مدیریت پیام ها، بروزرسانی اطلاعاتی از قبیل آمارها و گزارش ها، اطلاعات تحقیق و پژوهش و مدیریت دانش، اخبار روزانه، رویدادها و مناسبت ها و ... می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 


بازدید:397
آخرین به روزرسانی: 1397/12/08