|  رنگ  |  + 0 -
ADA
بستن این پنجره
این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره
 

بلـه، شما می توانید از طریق گزینه "ثبت و پیگیری شکایات" تعبیه شده در پایین صفحه اصلی سایت، بخش "دسترسی سریع"، به سامانه شکایات متمرکز شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران به آدرس وارده شده و شکایات خود را ثبت و پیگیری نمایید.

 

بلـه، شما می توانید از طریق منوی "خدمات سایت --> راهبرد مشارکت مصوب" در سایت، با استفاده از روش های ارائه شده در این قسمت؛ سیاست ها، قوانین و مقررات، فرآیندها، تصمیمات و نحوه ارائه خدمات این شرکت را مورد نقد قرار داده یا پیشنهادات اصلاحی خود را ارائه نمایید.

 

بلـه، شما می توانید از طریق منوی "تماس با ما --> ارتباط الکترونیکی با مدیران" در سایت، پیام و نظر خود را برای مدیران حوزه های مختلف شرکت ارسال نمایید.

 

بلـه، شما می توانید از طریق منوی "میز خدمت الکترونیک --> خدمات الکترونیکی عمومی --> طرح های گردشگری تأسیسات آبی" ضمن دریافت اطلاعات مفید در خصوص این خدمت، پیشنهاد طرح های گردشگری خود را ثبت و ارسال نمایید. نتیجه درخواست شما از همین طریق اعلام خواهد شد.

 

بلـه، شما می توانید از طریق منوی "تماس با ما" در سایت، اطلاعات تماس با معاونان و مدیران ستادی، مدیران امورهای منابع آب شهرستان ها و نیز از طریق سایر بسترهای الکترونیکی ارتباطی ایجاد شده در سایت، با مدیران این شرکت ارتباط برقرار نمایید.

 

بلـه، آمار و اطلاعات این شرکت در دو گروه "با دسترسی آزاد" و "مبتنی بر درخواست" قابل ارائه می باشد.

دستـه اول: از طریق منوی "آمار و اطلاعات" در سایت با دسترسی آزاد ارائه می شود.

دستـه دوم: از طریق منوی "میز خدمت الکترونیک --> خدمات الکترونیکی عمومی --> درخواست آمار و اطلاعات"، امکان ثبت و پیگیری درخواست و دریافت آمار و اطلاعات بصورت تمام الکترونیکی و کاملا غیرحضوری برای دانشجویان، محققان و سازمان ها فراهم شده است. در این روش پس از بررسی و موافقت با درخواست، اطلاعات بصورت مستندات الکترونیکی به درخواست شما الصاق شده و قابل دریافت می باشد.

 

بلـه، با مراجعه به منوی "میز خدمت الکترونیکی --> خدمات الکترونیکی عمومی --> پیگیری مکاتبات با کد رهگیری" در سایت، می توانید با استفاده از شماره پیگیری نامه که از دبیرخانه دریافت نموده اید؛ از مراحل رسیدگی به نامه ثبت شده خود اطلاع حاصل نمایید.

همچنین بزودی خدمتی به نام "دبیرخانه مجازی" در این بخش راه اندازی می شود که از طریق آن می توانید بدون مراجعه به شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی یا امورهای منابع آب شهرستان ها، شخصا بصورت مستقیم یا با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت اقدام به تولید و ثبت نامه و رهگیری آن نمایید.

 

خدمات الکترونیکی این شرکت به همراه راهنمای ارائه خدمات به سه گروه از ذینفعان ارائه می شود:

گروه اول، کارکنان شرکت هستند که از طریق میز کار اختصاصی کارکنان خدمات را دریافت می نمایند.

گروه دوم، مشترکین شرکت آب منطقه ای هستند که خدمات از طریق میز خدمت الکترونیک سامانه ساماب و با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور اختصاصی و ورود به درگاه ارائه خدمات الکترونیکی مشترکین به ایشان ارائه می شود و از منوی "میز خدمت الکترونیک --> درگاه خدمات الکترونیکی مشترکین" در دسترس است.

گروه سوم، عموم مردم هستند که خدمات الکترونیکی عمومی و با دسترسی آزاد به ایشان ارائه می شود و از منوی "میز خدمت الکترونیک --> خدمات الکترونیکی عمومی" در دسترس می باشد.

 

مشترکین میتوانند یا از طریق دفاتر پیشخوان دولت یا از طریق میزخدمت الکترونیکی درخواست های خود را ثبت و پیگیری نمایند.

 

بله، شما میتوانید از طرق منوی درباره شرکت > قوانین ، مقررات و بخشنامه ها > نظرخواهی در خصوص قوانین و مقررات ،قوانین شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی را مورد نقد و بررسی قرار دهید. همچنین میتوانید به وبسایت وزارت نیرو به ادرس https://iwa.moe.gov.ir/ مراجعه نموده و برروی قوانین و مقررات و قانون آب نظر و یا پیشنهاد ارائه نمایید.

 

بله، شما میتوانید از طریق منوی میز خدمت الکترونیک > درگاه خدمات الکترونکی مشترکین > ارائه پیشنهاد برای بهبود ارائه خدمات ، پیشنهادات خود را در این خصوص ثبت نمایید.

 

بله، شما میتوانید از قسمت دسترسی های سریع (در قسمت پایین پرتال) بر روی رسیدگی به شکایات کلیک کرده و شکایت خود را در خصوص دستگاه ثبت نمایید. همچنین در قسمت تماس با ما > ارائه نظرات و پیشنهادات میتوانید با مدیر هر قسمت به صورت مستقیم مکاتبه نمایید.

 

بله، پس از ثبت هر درخواست پیامکی به مشترکین ارسال می شود که حاوی لینک نظرسنجی می باشد. همچنین در پرتال نیز این امکان فراهم است.

 

با همراه داشتن سند مالکیت یا وکالتنامه، به امور آب شهرستان مربوطه برای احراز هویت برخط و دریافت نام کاربری و کلمه عبور مراجعه نمائید.

 

هزینه های کارشناسی و آب ها را میتوان از طریق میزخدمت الکترونیک پرداخت نمود. همچنین شناسه قبض و شناسه پرداخت هزینه های آب بها به مشترکین پیامک میشود.

 

بله. به دو طریق میتوانید به صورت الکترونیکی پیگیری درخواست نمائید:

1. از طریق میزخدمت الکترونیک که نیاز به احراز هویت و دریافت نام کاربری و کلمه عبور (که امکانات دیگری نیز برای شما فراهم میکند)

2. از طریق پیگیری خدمات ساماب و وارد کردن کد رهگیری

 

گردش کار هر فرآیند را با کلیک بر روی هر خدمت و انتخاب شناسه خدمت (از قسمت میز خدمت الکترونیک صفحه اصلی پرتال ) میتوانید مشاهده نمائید.

 

لیست خدمات شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی در میز خدمت الکترونیک (صفحه اصل پرتال) قرار دارد. این خدمات یا از طریق دفاتر پیشخوان دولت و یا میز خدمت الکترونیک قابل ارائه می باشد.

 

میزخدمت الکترونکی، امکانی را برای مشترکین فراهم آورده است که بتوانند ثبت، پیگیری، پرداخت قبوض و... را بدون مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت انجام دهند.

برای دریافت نام کاربری و کلمه عبور میتوانید به امورات منابع آب شهرستانها مراجعه نمایید.

 

برای احراز هویت با همراه داشتن سند مالکیت و یا وکالتنامه به امورهای منابع آب شهرستان مراجعه نمایید تا پس از احراز هویت برخط و بررسی اسناد مالکیت، حساب کاربری میز خدمت الکترونیکی دریافت نمایید.

 
1 2 صفحه:
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 44
  • بیشترین بازدید همزمان : 351
  • بازدید امروز : 3,543
  • بازدید دیروز : 7,690
  • کل بازدید : 4,954,497
  • آخرین به روزرسانی : 1400/08/01 13:50:14
  • شناسه IP شما : 44.192.54.67

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : مشهد، بلوار خیام، نبش خیام جنوبی 35
  • کدپستی : 9185916196
  • تلفن : 19-05137617011
  • فاکس : 05137613008
  • پست الکترونیکی : info[at]khrw.ir
  • پیامک : 30006394
  • تلفن گویا : 31435