|  رنگ  |  + 0 -
ADA
بستن این پنجره
این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی خبرداد:

استقرار سنجش هوشمند میزان رضایتمندی ذینفعان منابع آبی در این شرکت

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: برای اولین بار در سطح کشور، سنجش هوشمند میزان رضایتمندی ذینفعان منابع آبی در این شرکت مستقر شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، محمد علائی در آیین رونمایی طرح پایش رضایتمندی ذینفعان شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، اظهارکرد: هدف اصلی از اجرای این طرح، خدمت و رضایت مشترکین و بهره برداران منابع آبی، پیمانکاران، نمایندگان جامعه و سایر ذینفعان شرکت است.

وی افزود: با توجه به ضرورت مشتری مداری و اهمیت میزان رضایت ذینفعان، شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی این هدف و رسالت مهم انسانی و اجتماعی را در نقشه استراتژیک خود مد نظر قرار داده است.

 مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی با اشاره به اینکه رضایت مردم در گرو رضایت کارکنان است، خاطرنشان کرد: نتایج سنجش سطح رضایت ذینفعان باید درقالب گزارشات کاربردی و با تحلیل های به موقع تهیه و در اختیار مدیران شرکت قرار بگیرد و مدیران نیز موظف هستند در اولین فرصت، نظرات و راهکارهای کاربردی لازم را در خصوص نقاط قوت و ضعف احصاء شده، در جهت بهبود  عملکرد شرکت ارائه کنند.

در ادامه ارزیاب جشنوار شهید رجایی و کارشناس توسعه مدیریت سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی، اظهار کرد: سنجش و رسیدگی به موقع و سریع به مسایل مردم، باعث افزایش دلگرمی و رضایتمندی ذینفعان می شود که در این راستا باید در نظر داشت، روز به روز  سطح آگاهی و توقعات  مردمی از خدمات دولتی افزایش پیدا می کند.

 محمد مهدی مولوی افزود: با کسب رتبه های برتر در زمینه شاخص های تخصصی، لزوما سطح رضایت مردم از خدمات ما افزایش نخواهد یافت، بلکه ضروری است، موضوعات نظرسنجی و افکارسنجی به عنوان چراغ راه ما، به طور جداگانه بررسی و مورد پایش قرار گیرد.

در ادامه این جلسه کارشناس گروه بازرسی و مدیریت عملکرد آب منطقه ای خراسان رضوی، بیان کرد: رصد و پایش رضایتمندی ذینفعان به منظور سنجش دقیق و به موقع، به صورت مکانیزه و هوشمند در بازه زمانی کوتاه از طریق شرکت مشاور به عنوان شخص ثالث و بی طرف در این شرکت اجرا خواهد شد.

فاطمه حیران افزود: در این پایش، مشترکین و بهره برداران منابع آبی، پیمانکاران، مشاوران و نمایندگان جامعه به عنوان ذینفعان خارج سازمان و مدیران و کارکنان شرکت نیز ذینفعان داخل سازمان در نظر گرفته خواهند شد.

وی  گفت: طرح سنجش رضایتمندی ذینفعان شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی  به عنوان یک ابزار مدیریتی کارآمد و موثر به تفکیک ستاد، امورها و ادارات مختلف در سطح شهرستانها طراحی شده است که با ملاحظات صحت و دقت اطلاعات، همچنین با رویکرد شفاف سازی بیشتر و انعکاس مؤثر و کارآمد قابل پیاده سازی و استقرار است.

وی افزود: این طرح با بهره مندی از مزایای هوشمندسازی در مقابل روش‌های سنتی و یا دستی، موجب کاهش صرفه جویی در هزینه ها و زمان فرآیندهای اجرایی و نیز افزایش سطح کیفی و دقت داده‌ها و اطلاعات خواهد شد.

در پایان روشهای اندازه گیری سطح رضایتمندی ذینفعان (CSM)، چرخه های طرح های افکارسنجی (Survey)، مباحث مدیریت ارتباط با مشترکین (CRM) و شیوه های انگیزشی از جمله  مشوق های مالی و برگزاری دوره های آموزشی کاربردی در قالب استقرار ارزیابی عملکرد ویژه شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، مورد بحث و گفتگو قرار گرفت .

کد خبر: 2996
  تاریخ خبر : 1400/07/04
  آخرین به‌روزرسانی : 1400/07/04
 108
  دیدگاه کاربران
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 44
  • بیشترین بازدید همزمان : 351
  • بازدید امروز : 2,619
  • بازدید دیروز : 7,690
  • کل بازدید : 4,953,573
  • آخرین به روزرسانی : 1400/08/01 13:50:14
  • شناسه IP شما : 44.192.54.67

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : مشهد، بلوار خیام، نبش خیام جنوبی 35
  • کدپستی : 9185916196
  • تلفن : 19-05137617011
  • فاکس : 05137613008
  • پست الکترونیکی : info[at]khrw.ir
  • پیامک : 30006394
  • تلفن گویا : 31435